Håper medisiner kan være løsningen på noen av problemene

Det er to dager siden jeg fikk min andre diagnose siden jeg startet jakten på svarene. Nå har jeg plutselig to ganske svære diagnoser og sette meg inni og jeg merker hvor lite jeg faktisk vet.❤️

Nå vet jeg litt mer om hvorfor jeg har følt meg så «unormal» når hodet går i hundre kilometer i timen og jeg vet med sikkerhet at «alle andre» ikke har 100 forskjellige prosjekter på en og samme gang. Jeg forstår mer om hvorfor jeg ble narkoman og hvorfor alt bare falt på plass for meg når jeg testet amfetamin den første gangen.

Å lære seg selv og kjenne i en alder av 34år er en surrealistisk opplevelse, det er som å plutselig se klart når alt har vært kaotisk.

Diagnoser er bare diagnoser men å få svarene gjør at man kan finne verktøy for og gjøre livet enklere for seg selv og nå håper jeg at jeg får svarene på hvilke medisiner jeg som tidligere narkoman kan bruke uten å trigge noe. Det er viktig for meg og gjøre dette riktig.

Det har ikke helt gått opp for meg, at jeg har ADHD. Tenk så annerledes livet hadde blitt om dette hadde blitt påvist før, da hadde jeg kansje sluppet mange av tingene men slik kan man ikke tenke ❤️

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg