Gult er kult? – Vårt påskehjem-

Eller er det virkelig det?😁

 

For første gang har jeg pyntet til påske og jeg må ærlig innrømme at gult ikke heeelt er min farge, det er liksom en farge man kan ha i hjemmet over en kortere periode på lik linje som med jula. Det er koselig en stund men så er det veldig kjekt og pakke det bort til neste år igjen. 😂

 

 

 

I år har jeg investert i litt påske pynt for og lette på stemningen etter ryggoperasjonen! vi hadde ingenting ifra før så jeg kaller det en investering til fremtiden.
Det er mange ting man ikke tenker over men som vi mangler fordi vi har prioritert andre ting i livet og nå føles det så vanvittig godt å kunne gjøre disse kjøpene, for første gang i livet. Jeg sier ikke at ting gjør meg lykkelig, overhode ikke.. Jeg er lite materialistisk av meg egentlig men jeg kjenner en frihet når man faktisk kan kjøpe noe man trenger uten å gå konkurs. ❤️

 

 

Den siste tiden har vært vanskelig og bydd på utfordringer vi ikke helt så komme, familien våres har fått bryne seg og nå gleder vi oss til og ta påskeferie og bare nyte dagene. ❤️

 

 

Etter påsken starter jeg i drømmejobben min igjen etter å ha vært sykemeldt, med det i bakhodet bruker jeg hver eneste dag til og bygge meg opp igjen og styrke kroppen slik at jeg igjen kan bli som normal igjen. Hver eneste dag skal nytes til det fulle! 😁

 

God påske alle sammen og legg gjerne igjen en kommentar nedenfor 🌹

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

5 kommentarer
    1. Jeg beundrer deg for alt du har klart. Det står det såååå stor respekt av.
      Jeg ønsker deg masse god bedring og god påske til deg og gubben 🐣🐣😀😀

    2. Så fylt av beundring for dere, og spesielt deg. Du er til stor inspirasjon, og jeg lar meg imponere over evnen og viljen til å finne tilbake til tradisjoner, hverdagsgleder og de fine små øyeblikk, som alle er med på å fylle livene med små positive oaser. Takk for at du deler, ønsker deg god påske, og fine dager fremover💛💛💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg