Gode venner er oppskriften på ett godt liv

Reklame | Ellos.no

Jeg sitter her i bilen sammen med to av de personene i livet mitt som jeg er mest glad i, og knyttet til, og kjenner på en sann glede! Det høljer ned ute og mitt valg av antrekk på en slik dag, gjør at jeg må holde kjolen nede når jeg er ute. Det er skikkelig Vestlandsvær, og det har sin sjarm! Når man bor her må en nesten bare elske det, ellers har man ingen tjangse, og vi har flest uværsdager og nyter dermed disse fine dagene med sol på en helt annen måte enn andre gjør. 

Det er Lørdag og jeg sitter og funderer her i bilen, tankene mine går til hvorfor denne reisen har vært så enkel for akkurat meg, for jeg hører på mange andre at det første året er ett rent helvete, men for meg har det glidd så lett å ledig, og plutselig suser tiden forbi, uten at jeg har følt på dette intense suget som andre beskriver. Jeg har kommet frem til at en av tingene som gjør ting så esay for meg er at jeg har så mange gode venner rundt meg, venner jeg aldri har hatt før har fylt seg opp i livet mitt, og jeg har alltid noen å henvende meg til, jeg er aldri ensom lenger og vet jeg har mennesker rundt meg som ønsker meg alt godt. Det føles godt for meg, siden venner var av fåtall før, og ikke kunne man virkelig stole på noen heller. 

Jeg har aldri vært åpen for vennskap før, jeg har ikke stolt nok på meg selv til å gi tillit til andre, og jeg har vært så redd for å miste fasaden, så jeg ønsket ikke å invitere noen inni det mislykka livet jeg følte jeg hadde. Jeg hadde det ikke bra med meg selv, og da har man heller ikke mye å tilby i nye vennskap heller. Jeg skjøv alle fra meg, men nå prøver jeg å nærme meg alle jeg møter, og jeg er ikke lenger så redd for å gi andre tilliten min. Jeg stoler på meg selv nok til å åpne munnen min, mene noe om noe og virkelig intressere meg for andres liv også. Jeg har på en måte plass til andre, nå når jeg føler meg bedre selv, og det føles så vanvittig godt å vite at jeg skal ta med meg hver enkelt videre i livet, oppleve masse sammen og lene seg på hverandre om man trenger det. 

Vennskap har fått en ny betydning for meg, det betyr ikke lenger svik og konflikter, det handler om tillit kjærlighet til hverandre og masse masse morro <3 Jeg er så heldige som har så mange virkelige gode venner, dere gjør livet enklere å leve! tusen takk! Jeg har alltid plass til flere vennskap, og jeg gleder meg til å bli kjent med enda flere! Jeg er åpen ærlig og rusfri, og har lenger ikke denne tvangstrøya som tok ifra meg personligheten min.

 

Noen klær fra Ellos som jeg anbefaler varmt videre til leserene mine! <3 

ECCO//Only//Odd Molly//Vero Moda//Vero Moda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg