Full kriseberedskap i heimen – Vondt skal vondt fordrives –

Og med kriseberedskap mener jeg en lang kokheit dusj, jeg mener å styrte ned c-vitaminboost og alt man kan gjøre for og svette vekk alle basselusker og vondter! 😂 nå er jeg inni en overlevelsesmodus og har en eneste dag på og bekjempe dette som herjer i kroppen min. Jeg skal gifte meg på lørdag, jeg bare skal gjennomføre dagen og ha det kjempekjekt, jeg nekter å legge meg ned og jeg nekter å la meg beseire av noe slikt RETT før bryllupsdagen min. Det kommer ikke på tale! 😁

Heldigvis når ulykka først skulle være ute så kan vi vel konstatere at dette ikke handler om Korona, min kjære er allerede på beina igjen og hadde bare en dag i går der symptomene herjet, hadde det vært dette fryktede viruset hadde vi nok begge lagt nede for telling og vært langt dårligere en vi er. Nå har jeg sendt min kjære på butikken for og handle inn alt som skal drive disse onde kreftene utav kroppen min, jeg har gitt han en lang liste over ting som “visst nok” skal fungere, så håper jeg at dette går fort over slik at jeg er klar for morgendagen!

Det hjelper også å vite at forkjølelse går rundt her for tiden men jeg fortsetter og teste meg og tar alle forhåndsregler i boka. ❤️ Det kunne jo ikke bli dramafritt det her, det måtte jo lages mer spennende en det i utgangspunktet var, ikke rart at jeg kan ha en blogg 😂 her blir det aldri kjedelig! 😁

 

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg