Full fest og stormende julbel! denne lørdagen har overgått alle forventninger.

FOR en dag og FOR en sommerfest i byen! det vrimler med mennesker og jeg må ærlig innrømme at hodet og kroppen slett ikke er vant med dette. Det har vært fullstendig stille rundt oss og vi har faktisk blitt vant med denne avstanden, i dag kjente jeg virkelig på hva pandemien har gjort med oss. 3 hele timer klarte vi før vi måtte emigrere hjem i den stille stua våres og nå kjennes hodet ut som bomull! 

Måløy har virkelig vist seg ifra sin beste side i dag! 

Dagen min startet med at reportasjen om meg har komt ut på rus og samfunn, en skikkelig god start på en skikkelig god lørdag! linken er her: https://www.rus.no/aktuelt/monica-med-hjertet-i-handen-article2647-934.html?fbclid=IwAR0Y9ZG2RYjda6uItpJmQ9r20WVFCDe-k1ONHLkXzmAEpJisP98cunahf9M

Vi har vært i gata og spist sammen med tanten min og kosa oss max! nå må vi bare roe ned hodet før jeg starter på prosjekt “gang” igjen!

Jeg er helt satt ut av all responsen og den positive tilbakemeldingen ifra dere! VIRKELIG så gjør dere livet mitt bedre hver eneste dag. 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg