Første gang jeg feirer bursdagen til min datter på avstand

Jeg har alltid hatt en markering på disse bursdagene til barna mine, jeg har faktisk aldri vært på besøk hos barna mine på den faktiske bursdagen deres så jeg har aldri etter at jeg mistet dem fått denne feiringen sammen med dem. Det har vært mange år der jeg har drukket bort disse dagene, og man merker ekstra på at man faktisk ikke har dette normale mor-barn forholdet. På mange måter har disse markeringsdagene blitt dårlige dager for meg, og det akter jeg og forandre ifra i dag av.

Med en gang jeg våknet i dag tidlig kastet jeg meg på mobilen og sendte snaps til min kjære 17åring! det var det første som falt meg inn etter en god natt med søvn. Jeg kjente deretter denne følelsen av sorg som jeg alltid føler på slike spesielle dager, jeg tenkte at jeg måtte ha en forandring i år og satte igang planleggingen sammen med foreldrene mine. 

Jeg har vært på butikken og handlet inn til fest! dette året skal vi faktisk feire 17åringen våres på avstand fordi jeg trenger og bryte mønsterene! jeg orker ikke å sitte her og tenke på at jeg ikke får lov og være sammen med henne i dag og ønsker og sende henne positive bilder av at vi som familie feirer henne på avstand. Jeg ønsker ikke at dette skal bli en trist bursdag igjen, jeg ønsker å vise at jeg har forandret meg og ikke bruker hele tiden min på og sørge lenger, jeg er i bevegelse og har kommet lengre enn som så. 

Jeg er så ufattelig stolt over barna mine! dem vokser opp til og bli fornuftige og smarte voksne, rett foran øynene mine. Tenk at jeg får lov og være mamma til disse to! det hele gir mening idet jeg ser dem i øynene og ser likhetene mellom oss! det finnes ingen sorg der lenger, det finnes bare en ufattelig stor takknemlighet og stolthet bare en mor og en far kan føle på. Jeg er mor på avstand men i dag feirer jeg isteden for og sørge og jeg har kommet langt på bare ett år….. 

 

I dag hyller jeg deg datteren min med å dele bilder ifra tiden vi faktisk fikk sammen!

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg