Før drakk jeg på fredager og nå pusser jeg opp!

Heisann kjære leser!❤️

FOR en fredagskveld dette har vært!😳

Det startet med at jeg skulle ned og male døra i kjellerstua våres og pirket litt i strietapeten på vei forbi gangen, det endte med at jeg fant ut at det var mye enklere å fjerne en jeg fryktet og vips hentet min kjære mann en kniv til meg og på ett tidspunkt lignet jeg på Rambo.🤣

Min kjære mann har hengt opp ting på veggen i kjellerstua imens jeg har gått bananas i gangen nede, FY flate for en terapatisk ting å gjøre! fjerne det gamle og inn med det nye!😁

Nå har vi avsluttet arbeidet for i dag og har veldig god samvittighet! 💫mer tapetriving venter og jeg har hatt syre i armene for første gang på det jeg kan huske, det er hardt arbeid og rive tapet!😂

Mange undrer seg sikkert over hvorfor jeg er så engasjert og jobber så innigranskauen for tiden, her er bilde av badet nede og jeg kan fortelle dere såpass at HELE leiligheten min var i denne stilen før, jeg tenker at man blir gærn av å ha det slik rundt seg og jeg blir fysisk uvel hver gang jeg entrer badet nede. GRØSS!😳

Jeg vet at dette er på moten nå og jeg vet også at mange elsker dette her men jeg har fått det aldeles oppi halsen.👇😬

 

Blir svimmel bare jeg entrer dette rommet. Før var hele huset i denne stilen her!

 

Døra som var det eneste jeg egentlig skulle gjøre i kjelleren i dag. Jeg ble igjen SÅ fornøgd med fargen! smooth white!😍

 

 

Min kjære mann har vært handy og hengt opp masse ting på veggene❤️

 

 

Så prosjektet som var helt uplanlagt og startet ved en tilfeldighet da jeg ikke klarte å holde fingrene for meg selv. 😂

 

 

 

 

 

 

Nå skal jeg puste ut her i sofaen og bare nyte selskapet ❤️ FOR en dag dette her har vært! FOR en start på helga! 😁 jeg er sliten men ufattelig glad 🌹 Natta ❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg