Farmen-juks – Favorittprogrammet er en smule ødelagt

I kveld sitter vi bunkret foran tv og nyter siste delen av denne helgen! det som har vært favorittprogrammet mitt er en smule ødelagt etter at nyhetene kom ut om juks på gården, hele poenget er ødelagt og jeg kjenner at jeg sitter og ser på med en bismak. Spesielt skuffet er jeg over Isak som har ett så stort vinnerinstinkt, jeg hadde forventet at i alle fall han tok dette mer seriøst. For oss seere blir hele poenget borte og det var synd at denne nyheten kom ut så tidlig i sesongen. 

 

 

Nei dette var kjedelig! jeg som alltid sitter og gleder meg til Farmen… 

Når man som seer vet at halve gjengen der inne er drita fulle mesteparten av tiden og at halvparten av dem faktisk er gode og mette på “vanlig” mat hentet utenifra  forsvinner spenningen. Jeg håper at det kommer frem etterhvert, også håper jeg at ingen av dem som jukset faktisk vinner hele dritten.. Takk for meg!  

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg