Ett skjebnesvangert valg endret det hele. – Ingen ønsker å søke hjelp –

God morgen venner!❤️

 

I natt har jeg våknet ett titalls ganger og har slitt skikkelig med og få sove igjen 😞. Jeg har snudd og vridd meg i den senga og hver eneste gang jeg har sovnet igjen har jeg startet på ett nytt mareritt.

 

Min komplekse PTSD plager meg ikke lenger stort på dagtid men tilstedeværelsen er markant når jeg sover så om jeg tenker på dagtid at jeg er “frisk” ifra denne lidelsen viser nettene mine det stikk motsatte, det blir en lang vei å gå om jeg noensinne vil bli “friskmeldt” ifra dette.💔

 

Jeg har mine tvil.

Behandlingen jeg har mottatt for dette har endret livet mitt fullstendig, da jeg startet denne prosessen opplevde jeg panikkangstanfall flere ganger i uka, jeg falt i bakken bare jeg møtte ett menneske som trigget meg og om selv Sebastian gjor en uforventa og brå bevegelse kunne flere timer framover være ødelagt på grunn av angsten. 💔

Jeg har komt langt når det kommer til min diagnose og behandlingen jeg har fått har reddet tilværelsen.

 

 

 

 

Jeg husker at jeg tenkte at jeg faktisk ikke klarte å leve lenger om det skulle være slik jeg hadde det den gangen, jeg orket rett og slett ikke mer og det steget jeg tok den gangen og tok imot hjelp var stort og satt langt inne hos meg.

 

Jeg ønsket og klare meg selv, slik veldig veldig mange tenker.

 

Å ta imot hjelp reddet meg.❤️

 

I dag venter pliktene!😁 de mange pliktene!😁

Jeg har hatt en streik pågående som ingen andre har visst om og som bare har gått utover meg selv.😂

Nå venter rydding og vasking av heimen og jeg har gitt opp steikinga for en stund.

 

Dette blir en magisk torsdag❤️

 

Det er ingen skam i å ta imot hjelp iblant ❤️ 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg