Ett liv uten dyr er intet ett liv.

Jeg har alltid elsket dyr, misforstå meg rett men etter at jeg kuttet rusen har kjærligheten for dyr bare eksplodert og livet er rett og slett ikke det samme uten. Jeg dreper ikke lenger edderkopper selvom jeg egentlig er redd dem, og forelskelsen i alle dyr kjennes bare enda mer intenst! 

Vi har lenge snakket om å skaffe oss hund men har satt det på vent på grunn av størrelsen på leiligheten og mange fremtidsplaner som må falle på plass før vi kan ta det store steget og skaffe oss en hund. Det må vurderes på samme nivå som når man planlegger barn og man må være klar over ansvaret det innebærer, jeg ønsker og bruke lang tid på denne prosessen men er så heldig og få være tante til denne lykkepilla på 4 bein!

I dag har vi badet igjen, men jeg måtte stå på avstand og avstå bading etter forrige gang med verk i ryggen, jeg gjør ikke den feilen igjen!

Vi er så heldige her på Vestlandet som har slike steder i nær omkrets og kan ta oss en biltur og finne disse fantastiske stedene og være! hver eneste dag kjenner jeg på hvor heldig jeg er som får leve her.

På sett og vis gjør slike turer at jeg blir fylt med motivasjon til fortsettelsen, jeg er helt sikker på at livet uten alkohol og dop blir en reise ingen kunne sett for seg ville skje. Hele meg er fylt opp med forhåpninger og tro på at fremtiden blir bedre enn fortiden. 

Med gode venner og mennesker som tror på en rundt seg kan man faktisk nå så langt man ønsker, vi alle trenger noen. Jeg håper jeg kan være den “noen” for noen. 

 

 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg