En energibombe av en søndag!

I skrivende stund ligger jeg og «strekker» ryggen på sofaen nede i kjellern! 🤭 Jeg vasker ned badet i kjelleren som vi pusset opp for ikke lenge siden.

Det er rart hvor fort skittent det blir! 😬 jeg har sendt min kjære ektemann på den andre siden av huset for og vaske matter til bilen så jeg tar meg ei litta pause i skjul 😂

 

Dagen er fortsatt ung men jeg har fått gjort mye! Jeg har malt litt ting som har stått ugjort og jeg er ikke vond og få i gang når det kommer til maling! 😁

 

Det er en smule demotiverende når badet ikke ser rent ut etter 3 bøtter med vaskevann men inni meg vet jeg at jobben er gjort 🤭

 

Begge venninnene mine er på hver sin fjelltopp i dag og her er jeg og bruker min eneste fridag på lenge på heimen, jeg er glad jeg har fått Sebastian våken så jeg ikke går aleine med alt dette. En ting av gangen så håper jeg vi kommer i mål til neste år en gang 😂 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg