En elendig bursdag ble snudd helt oppned!

Da jeg våknet i dag, våknet jeg med en tanke om hvordan denne dagen ville bli. Jeg var heller negativt innstilt til denne feiringen til min kjære og trodde den ikke ville bli noe særlig! med tanke på testing, vannlekkasje som har gått rett i strømskapet og han som er syk trodde jeg denne dagen kom til å skli inni rekken over dårlige feiringer, men der tok jeg kraftig feil 🙂

Han har fått bløtkake av meg, ballonger og lys på kaka si, jeg har vært og hentet pizza på mix og har kjøpt inn både øredråper og halspastiller nok til en hel uke og jeg har styra og stella for at denne rare bursdagen skulle bli så bra som den kunne bli! jeg har en stk fornøgd mann og da har jeg gjort mitt! vi har rett og slett brukt det vi har for hånd og brukt det! det skal ikke så mye til for å gjøre en dag bra, og det er som regel disse små tingene som betyr noe i enden uansett. 

Vi har bunkret oss i sofaen foran tv i kjent stil og blir her resten av kvelden! jeg sitter og beundrer hvordan bloggen ser ut og prøver å oppdatere all info på sosiale medier. Jeg kjenner hvor mye jobb jeg faktisk er villig til å legge ned i denne bloggen og jeg har fått tydelige beviser på hvor mye den faktisk betyr for meg i dag! bloggen er en stor del av min motivasjon i hverdagen og den gir meg dette lille ekstra en trenger for å gå fremover. Hver eneste gang jeg opplever noe eller tenker på noe nytt, så gleder jeg meg til å dele tankene mine med dere, og bloggen har blitt min bestevenn i både ned og oppturer. Jeg er avhengig av blogg og ønsker og bare forbedre meg mens jeg driver på. 

Det er ikke vanskelig og holde seg på matta og den rette stien her i livet når vi er så priviligerte som vi er her! vi har liksom absolutt alt vi trenger og alle forutsetningene til å klare det her, ikke alle er så heldige. Jeg tar meg selv i å takke flere ganger for dagen for alt jeg får oppleve og kjenne på! jeg er så stolt over bloggen i dag! endelig begynner det å gå veien!

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/710870607/posts/10164544614325608/?d=n

2 kommentarer
    1. Du er så reflektert og godt forberedt. Ikke rart at du greier å holde deg rusfri. Flott at du fokuserer på det positive❤️ Jeg heier på deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg