En ekte bursdagsgutt i huset!

I dag har min kjære bursdag! Han blir 26år gammel og jeg prøver å gjøre alt i min makt for å vise han ekstra omtanke og gjøre slitt stas på mannen min! huset har vært fylt med forsikringsfolk i dag og han har vært og testet seg, så starten på dagen har ikke helt lignet på en bursdag! selvom dagen ikke ble helt som planlagt har han både fått ballonger og jeg har laga kake til han! ingen har fått meg til å lage kake til seg før, så han bør ta dette som ett tydelig tegn på hvor høyt jeg setter han. 

Vi koser oss i hverandres selskap og jeg husker ikke en eneste gang vi faktisk har kjedet oss sammen, vi har den evnen ilag at vi kan gjøre ingenting sammen, og det er godt. Det blir ingen taus stillhet og klein stemning, vi vet akkurat hvor vi har hverandre og det er første gang jeg har respektert ett menneske så høyt som jeg gjør med mannen min. Jeg tenker at man vet det er ekte kjærlighet når man kan ha en konflikt eller en krangel, men man innerst inne vet at alt vil bli bra og at tingene vil ordne seg, det er enkelt å tenke på dårlige dager at man bare kan gjøre det slutt, og det har jeg ikke tenkt en eneste gang med oss to. Det viktigste i ett forhold er tillit og tilliten mellom oss to kan ingen komme imellom, vi setter hverandre først alltid og prioriterer forholdet foran alt. Å ha ett voksent og ikke minst sunt forhold er ikke noe jeg har opplevd før, og jeg håper at jeg får lov og dele livet mitt med denne mannen her <3 dette ble ufattelig klissete, men det må til på bursdager! 

Nå kaster vi oss i kaka og bare gir blaffen i alt annet, min kjære har bursdag og det skal feires! <3 

 

Jeg har oppdatert gruppa jeg har til bloggen på Facebook! Her vil jeg poste alle nye innlegg slik at det blir lettere og følge med! Meld dere gjerne inni denne gruppa ved å klikke på linken! ❤️https://www.facebook.com/710870607/posts/10164544614325608/?d=n

2 kommentarer
    1. Så flott bloggen har blitt! Gratulerer til din kjære, og et ❤️ til deg. Jeg ønsker deg et svært godt nytt år, og gleder meg til å følge deg i 2021😘

      1. Så bra at du likte forandringene! jeg har begynt å bli fornøgd selv, om jeg har lov å si det. Nå senker jeg bare skuldrene og slipper dette stresset med blokkeringer og forvirringer. pjuuuh! godt nyttår Nina og takk for støtten i året som har gått!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg