En dramatisk lørdag på oss! ikke helt planen å ende på legevakta

Altså! nå har jeg hatt så mye uflaks og det har skjedd så mange ting på en og samme gang at jeg bare blir nødt og ta dette med godt humør, når så mange ting bare går imot deg så må man bare le av det.

 

Kjeven min har altså gått utav ledd for så og hoppet inn igjen av seg selv, så den store muskelen har gått seg en skikkelig smell! jeg må spise myk mat og ta det med ro noen dager men legen tror at dette vil lege seg selv, heldigvis. 

 

 

 

 

Nå er jeg litt lei av min egen kjeft, det har vært så mye verk og smerter, nå gleder jeg meg bare til operasjon i slutten av måneden slik at jeg kan få fjernet alle disse plagsomme tingene. Jeg skal fjerne en stor cyste og trekke en tann. Første gangen jeg har gledet meg til noe slikt.

 

Isteden for og grave seg ned tok jeg med meg gjengen min til Nordfjordeid! jeg fikk kjøpt meg fjellsko som jeg trenger til jobben og vi har tatt oss en runde der inne, man må nesten bare gjøre det beste utav det for min plan var overhode ikke å måtte dra til legevakta i dag. 

 

 

 

 

 

Nå blir det taco i heimen og jeg håper for guds skyld at jeg nå bare kan falle til ro og nyte denne helgen som planlagt, men det blir ikke mer smågodt på meg og jeg begynner og lure på om det er universet som ber meg om å slutte med snop også i helgene, jeg har jo gledet meg så vanvittig til og sette tenna i det seigeste snopet som er og oppdrive, den slo tilbake for full kraft! Lesson learn! 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg