En dag av gangen, en natt av gangen

God morgen/god dag kjære lesere!

Nettene er som alltid en kamp og her tar jeg en natt av gangen, jeg vet aldri hvordan dem blir eller hvordan dagen etter blir. Jeg satser på at dette blir bedre når jeg starter i jobb og MÅ opp.

Det er onsdag og i kveld skal vi har etterverngruppe! som alltid på onsdager.

Livet starter og falle på plass og disse tingene som ville veltet hele lasset går ikke lenger inn på meg på samme måte. Man lærer seg teknikker for å mestre disse tingene som var vanskelige i begynnelsen.

Det er 53 dager siden jeg sluttet og røyke og på lørdag er det 2år siden jeg kuttet rusen. Det føles helt vanvittig stort! jeg hadde aldri trodd jeg ville klare dette, helt oppriktig. 

Nå skal jeg ta fatt på denne onsdagen og gjøre det beste utav den som alltid, og som alltid har jeg ingen planer men som dere ser på denne bloggen så vil det skje noe uansett, livet blir ikke kjedelig i denne tilværelsen så det er bare å følge med så skal jeg ta dere med på reisen min.

Dere lesere betyr ufattelig mye for meg, dere gir meg støtte når jeg trenger det og lar meg tømme meg når det er litt tungt, uten dere ingen meg. Del gjerne denne bloggen og hjelp meg og spre det viktige budskapet. 

Ha en fantastisk start på denne onsdagen alle sammen!

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg