En av de største drømmene kan gå i oppfyllelse!

Det er spennende tider i heimen og jeg kjenner at spenningen er til og ta og føle på, i dag skal jeg til psykolog og utredningen starter! jeg ønsker og rydde opp også når det kommer til diagnoser som ligger i bakgrunnen, og jeg kan ikke tenke meg en bedre person til og gjøre det enn akkurat han.

I går fikk jeg henvisning til kjeveortoped og klarte og få time om ikke så lenge, jeg hadde forventet lang ventetid men det ser ut til og ordne seg iløpet av kort tid. Tennene mine….. no words!

Det er vanskelig og gå og anstrenge seg for og ikke smile og vise, det er en skam bak det og det minner meg om fortiden hver eneste gang jeg ser meg selv i speilet. Nå må jo jeg si at det blir rart og gå rundt med streng på tennene som voksen, men jeg har sagt at jeg er villig til og gå med munnkurv i ett år i strekk bare tennene mine blir bedre. Dette vil være en stor endring i livet mitt, en lettelse og det betyr så ufattelig mye. 

 

Det er spennende tider i vente! med både diagnoser og tennene som har plaget meg i alle år, jeg føler en viss lettelse over og ha tatt det første steget. Det ser ut som ting vil løse seg, bli bedre og enklere.

 

Nå setter jeg meg snart i bilen og kjører en times tid for denne avtalen, slik er det og bo på Vestlandet med de store avstandene men jeg kunne ikke bodd ett annet sted! 

Ønsker dere en super start på denne fredagen, det er bare å ha i bakhodet at det snart er helg! da går alt så mye lettere. Masse kjærlighet ifra meg til dere! 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

4 kommentarer

Siste innlegg