Du kompliserer ALT! men er veldig vakker!

Snøen som laver ned i store mengder her på Vestlandet kompliserer det meste og gjør ting mye mer tungvint! 😳 det er ikke “barebare” å komme seg frem verken med bil eller på egne bein og vinteren kommer som alltid som kastet på oss! 😂 men herrelighet så vakkert det er!😍

 

 

 

I dag kjørte jeg hjem ifra jobb i det vakreste snødekte landskapet jeg har sett og om jeg hadde vært en ekte blogger hadde jeg stoppet og fotografert hvert eneste sted jeg kjørte forbi men jeg hadde en ektemann som venta på meg som jeg plukket opp på veien hjem 😂

Når jeg kom hjem ventet en suprise i gangen!❤️ når man har gode mennesker her i verden så kan alt gå!❤️

 

Tusen takk Marianne! gla i deg

 

Jeg har hatt store problemer med å få i meg mat de siste ukene og når jeg plutselig fikk lyst på vårruller i dag så kjørte jeg gass og skaffet oss middag!😁 jeg måtte virkelig smi imens jernet var varmt og jammen santen fikk jeg i meg middag! det er mange uker siden sist!😬

 

 

 

Nå skal jeg bare nyte kvelden ilag med favorittmennesket mitt og ta innover meg hvor bra denne fredagen har vært! ❤️ Jeg gleder meg til jobbehelg, jeg gleder meg til søndag og jeg tror faktisk at jeg gleder meg litt til jul i år, tro det eller ei!🫢

Ønsker dere en deilig ettermiddag og kveld, takk for at dere følger oss på veien!❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg