Diagnosemysteriet skal løses! lader opp med hjemmealeinefest!

Jeg husker ikke sist gang jeg var aleine så jeg har nok bare godt av å være det innimellom, min kjære jobber nemlig seinvakter denne uka og det strider imot alle rutiner og vaner i heimen. 😁

Hadde dette skjedd før hadde panikken tatt meg men jeg har lært meg kunsten og trives også i eget selskap!❤️ jeg sier ikke at jeg ikke savner han her hjemme men akkurat i dag kjennes det faktisk litt godt, jeg har nemlig vært igang i 14 timer i strekk i dag og kjenner at jeg ikke hadde klart en time til.😳

 

 

På tross av at jeg er sliten så kjenner jeg på den samme følelsen jeg alltid gjør når jeg har vært med på noe spennende og givende, jeg er sliten men har grunn til det og da gjør det ingenting.❤️

 

I morgen skal jeg på ett viktig møte, det skal diskuteres rundt diagnosen ADHD og jeg kjenner at jeg gruer meg litt, innerst inne så vet jeg hvilke diagnoser jeg har men det er noe med å høre det ifra noen som kan yrke sitt.😳

 

 

En diagnose vil aldri betegne meg som menneske på noe vis, men jeg er rett og slett ikke vant med det her, jeg har jo unngått systemet hele mitt liv og gått under radaren.

Jeg kommer ifra ett spennende møte der frivillige her jeg bor møttes for drodling om hva kommunen kan gjøre for og gjøre det enklere for oss og drive frivillig arbeid. Frivilligheten skal frem i lyset som den fortjener og skinne i. Slike ting ønsker jeg og bruke tiden min på og på tross av en lang arbeidsdag kastet jeg meg rundt og ble med på dette i kveld. Livet har sannelig blitt rikt!❤️

 

Nå skal jeg ha hjemmealeinefest, se på programmene Sebben min ikke liker og bare nyte denne rare kvelden aleine.😂 I morgen starter dag 2/6 spennende dager på rad! jeg kommer til og avsløre litt og litt her på denne bloggen, jeg har ventet lenge på denne uka her. 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg