Dette kan jammen bli en spennende helg!

God morgen bloggen!😁❤️

I dag var en slik start der jeg våknet og sovnet igjen flere ganger før jeg klarte og tvinge meg selv utav sengen, det er så deilig og ligge og slumre! 😁 planen min for helga var og bruke muskelkraften til min kjære aktivt men jeg glemte at han er på kurs i dag så det må nok vente. Men vi har jo hele helga på oss!😁

Kroppen er fylt med denne helge-følelsen som man ikke får når man går her hjemme 24/7 og jeg bare nyter det å være litt liten og faktisk ha grunn til det, jeg er veldig takknemlig for at jeg har ett hektisk liv på tross av at noen ganger kan det bli litt for hektisk, er heldig som har noe å gå til og vet hvor privilegert jeg er.❤️

I dag har jeg mange prosjekter på gang! 😁 jeg har ett loftprosjekt som skal ferdiggjøres og mange ting skal utav huset men først skal jeg nyte en lat morgen før jeg starter på dagen, det er tross alt helg! 😁 været ute sier også at vi må komme oss ut og nyte så vi får se hva denne dagen bringer. 

 

Jeg gleder meg til og dele denne lørdagen med dere❤️ NU kjør vi! 😁

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg