Det evige husprosjektet med ingen ende! Prosjekt “Mørkeloft” gir resultater

Det siste prosjektet mitt “Mørkeloft” er ett prosjekt som tar masse tid! jeg har som dere vet en knekt rygg og arbeidsstillingen jeg må ha når jeg rydder loft gjør at ryggen starter og krangle etter max 5 minutter i slengen. Jeg har funnet en løsning som har fungert til nå, der jeg henter ned tingene og sorterer dem her nede, her jeg kan stå skikkelig utstrakt. 

Når jeg ser bildene nå så ser jeg jo forskjellen selv! jeg har blitt litt blind og følt at det går veldig tregt aleine, men jammen går det fremover! ❤️

Før
Før
Før

 

I førsteomgang tømmer jeg loftet for julesaker, tar dem ned og sorterer det skikkelig, i andreomgang skal jeg gå igjennom det andre som er der. Jeg har funnet masse klær som jeg skal gå igjennom og levere i container, eller gi bort. 

Dette startet egentlig med at jeg skulle pynte til jul og har endt opp med og bli ett stort prosjekt som omhandler hele loftet våres, jeg gleder meg til jeg er ferdig med ryddingen slik at jeg kan planlegge litt møbler til oppbevaring! imens koser jeg meg med sortering og kasting, jeg elsker organisering! ❤️

Jo mer orden i hjemmet, jo mer orden i huet! det er en ting som har blitt helt klart for meg den siste tiden. 

Dette har vært en effektiv uke! i helga står foringer av vindu for tur og det er like greit og få unnagjort ting på loftet før vi starter med rotet som kommer av arbeidet med vinduene! 

Henter ned ett lass i slengen og sorterer!

 

Velkommen inni juleheimen! følg oss videre ved og følge linken under, vi har nemlig laget en gruppe til denne bloggen også! ❤️❤️❤️

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg