Det er Fredag og det er tid for fest!

Reklame | Ellos

Jeg har helt ærlig vært mer på fest de siste ukene enn jeg var da jeg drakk heftig selv, og det føles veldig greit å kunne gå ut i helgene, og faktisk ikke være fyllesyk og klar til å kjøre bil anytime! I kveld er det Quiz på utestedet her og når det først skjer noe her ute, så må vi nesten komme oss utav denne stua og være med på livet tenker jeg. Jeg vurderte om jeg nok en gang skulle gå ut og kom frem til at jeg ikke trenger å bli sittende hjemme og Sture hver helg bare fordi jeg ikke drikker, og jeg har det faktisk mer morro når jeg er edru og får med meg hva jeg gjør og hva jeg sier, for blackoutene mine var virkelig ille før og ikke noe som anbefales!

Jeg gleder meg til en kveld ute med min kjære <3 livet er deilig på slike dager folkens <3 god helg!

Björn Borg//Björn Borg//Björn Borg//Björn Borg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg