Denne sommeren blir ELLEVILL!

God kveld kjære lesere!😁❤️

Jeg sitter med sommerfugler i magen når jeg skriver dette! 😁 Forventningene er skyhøye og jeg gleder meg til og teste meg selv skikkelig!😁

 

Ifra neste uke startet jeg i 100% jobb for sommeren! ❤️ jeg har ikke tjent meg opp feriepenger så jeg har planer om å jobbe igjennom hele sommeren og tjene penger imens andre har fri, jeg har fri en uke når jeg skal gifte meg men utenom det skal jeg jobbe nesten hver eneste dag. 😁 Dette hadde aldri vært mulig før jeg opererte ut platene og skruene jeg hadde i ryggen, og nå får jeg teste ut hvor frisk jeg har blitt.❤️

Dette blir en ypperlig mulighet til og bli skikkelig kjent med jobben min, lære masse og finne min plass som erfaringskonsulent!🌹

Jeg gleder meg til og ta fatt på en litt annerledes sommer og jeg er sikker på at jeg får nyte både sola og sommerstemningen uansett! 🌞 det kjennes ganske så godt og ha noe å glede seg over.❤️

Nå er det natta i heimen etter en finfin dag, jeg gleder meg til og jobbe i morgen og gleder meg til helgen og sommerfesten sammen med flokken min, livet faller på plass litt etter litt.🌹

Klarer jeg, klarer alle❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg