Den STORE dagen! 60-årsdag, barna mine kommer og 1år til mitt eget bryllup

Det kribler i hele kroppen! rett opp og stå når vekkerklokken ringer, det ligger noe i luften og jeg er spenn klar! dette er dagen vi har ladet opp til og jobbet så mye for og få fin og her er den!

Mye skal på plass før selskapet starter og ikke minst før barna mine kommer! så her er det ingen tid og miste. Jeg har aldri dusjet og stelt meg så fort som i dag og jeg har bestemt meg for og gjøre det beste jeg kan utav denne dagen her, jeg går virkelig inn for og gjøre denne dagen magisk! 

Bort med alle negative tanker og inn med de positive og byggende følelsene! ut med stresset og inn med sjelefreden og tilstedeværelsen. 

Det er en stor dag for alle i dette huset og nå kjører vi på og gjør denne dagen minneverdig og får den til og telle for disse gode dagene! <3 dette blir en spennende dag på denne bloggen, så det er bare å følge med folkens!

Gjengen er klar for 1 vaskejobb før selskapet seinere. Tidlig påan!

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer

Siste innlegg