De mest priviligerte menneskene på denne kloden

God kveld kjære leserne våres!❤️

 

FOR en glede det var å bare pakke snippsekken og reise avgårde til Bergen for og finne julestemningen jeg har manglet!❤️  i dag tidlig kjente jeg den i hele kroppen, Bergen er magisk i dag! det snør så vakkert og alt bare skriker JUUUUUL!🎅🏻

 

Nå ble planene våres litt endret, vi skulle jo egentlig reist videre i dag men sykdom har oppstått og nå vet vi ikke helt hva planen er. Vi får en ekstra dag sammen med mormor og besten, en stor bonus!❤️

 

Shopping-turen vi hadde ble ikke som alle andre shopping-turer vi har hatt, min kjære er dårlig og det er første gang han har gitt seg så fort, jeg slapp å vente og er innerst inne litt glad for det, tross at det er trist at han ble så dårlig. “Saved by the flu” 😂

 

Den siste uken har så mange meldt seg inni gruppa våres på Facebook for denne bloggen våres og det er lenge siden vi har hatt så mange lesere som de siste dagene, INGENTING motiverer meg så mye!😁 det er SÅ gøy for meg! 😁 tenk å være så heldig å få lov å dele hverdagens både gleder og sorger med så mange støttende mennesker!❤️ jeg er priviligert og har verdens beste flokk rundt meg her inne, det er rart å skrive det men mange av dere anser jeg som venner (selvom vi aldri har møttes).

 

Nå står mormor og lager middag og vi har funnet freden i stua, jeg er SÅ glad for at vi i år fikk lov å reise hit! covid har stoppet oss siden jeg og Sebastian ble sammen, nå er det deilig å få lov å være sammen med disse menneskene som vi er så glad i.❤️

 

Hjertet mitt er fylt opp med så masse kjærlighet i kveld, men jeg kan ikke tenke på det for da begynner jeg bare å gråte.❤️

Ønsker dere en magisk romjulskveld 🌹

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg