Bruk av dyrkjøpt erfaring til og lære videre – Åpenhet rundt tabu

Jeg sitter i bilen og har ennå en tid igjen før jeg er hjemme, det er like greit for nå er det mange inntrykk og ta innover seg og det gjør jeg best akkurat her, i bilen aleine. 

At disse brutale og fatale tingene som har skjedd meg kan brukes på en positiv måte, at de dyrekjøpte erfaringene nå kan forvandles om til kunnskap andre kan bruke i arbeidet med mennesker med psykiske utfordringer og rus føles faktisk helt vilt. Jeg har alltid vært uviktig og uverdig, nå kan jeg faktisk jobbe med dette, bruke meg selv og gjøre en forskjell.

Å møte unge mennesker som ønsker og jobbe med akkurat dette jeg selv brenner for ga meg noe, en motivasjon og en inspirasjon til veien videre. Jeg har stor tro på fremtiden om dette er de fremtidige ansatte i viktige stillinger. 

Hele dagen gikk så fort og ga en mersmak, jeg ønsker mer av dette som bare gir meg noe isteden for og bare ta. Jeg har blitt vant med og fortelle historie min men i dag kom enda en ny følelse som jeg tenker og dele med dere senere i dag. Jeg må få satt meg ned og formulert meg riktig og det klarer jeg ikke på en liten ferjetur over fjorden.

Jeg har innsett at jeg har fortalt dere hele historien min men har utelatt en stor del av den fordi jeg selv ikke har vært klar for og dele. Noe som har preget meg siden jeg bare var 5år gammel og som jeg har bært på siden da men aldri våget og snakke høyt om. 

Uten den delen er ikke hele historien fortalt, og jeg ønsker og være så åpen og ærlig som jeg kan med dere. 

Vi blogges snart 🙂

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Du er noe av det tøffeste og modigste …. 👏❤️. Og vær du sikker på at dine vonde opplevelser og ærfaringer som du forteller om til mennesker som skal jobbe på dette feltet, det kommer til å gjøre en forskjell 😳😘

    2. Du er den modigste person jeg vet om 🥰 Så flott at du klarer å bruke det du har opplevd til å undervise andre 👏💕🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg