Blodplatene mine har steget til 88!

Reklame | Gymgrossisten

Annonseinnlegg

NÅÅÅÅÅÅ sitter jeg her med verdens største glis rundt munnen og det var rett før jeg hoppet opp av stolen og ga sykepleieren en stor klem. Under andre omstendigheter så hadde jeg gjort det, men vi holder klokelig avstand i dag! Jeg har en så sterk lykkefølelse inni meg nå at blodet mitt bobler i årene, og det er vanskelig å ikke juble. Men det sitter flere her, og jeg ønsker ikke å være den personen som sitter under slike omstendigheter og gnir slikt inn. Men fytti katta så sikker jeg var i dag på at dem igjen hadde sunket. Jeg har gått med frosten i meg, men det er nok nedtrappingen som skjer fort nå som gir meg bivirkninger. Jeg har fått beskjed nå om å ikke være bekymret for akutte blødninger innvendig, så jeg er over en milepæl i denne prosessen! Jeg har ikke vært over 69 siden jeg startet, og har gått opp og ned hele veien. Så nå har jeg nådd ett nivå jeg ikke har vært på før! Ante ikke att noe sånt skulle gi meg de følelsene jeg har inni meg nå. Tilogmed solen som titter inn har jeg ikke lagt merke til før nå, og jeg har ikke sett hvor vakkert det er ute før etter jeg fikk vite dette. Det er som alt bare forandret seg idet hun sa det, og jeg er ikke lenger så sliten og trøtt i kroppen som jeg har vært i hele dag.
Herregud folkens! 89 er masse! Jeg var på 16! Viss jeg får noe mer gode beskjeder i dag så sprekker jeg av lykke altså!
Jeg sitter her i hjørnet mitt, og har fått fast plass tror jeg! Jeg blir ført hit hver gang i samme stolen. Det gjør noe med tryggheten det også! Og jeg har hatt samme sykepleier hver gang, så jeg kjenner meg igjen, og er ikke redd når jeg går inn her, for jeg vet dem vet hva dem driver med, og har sikkert 1000 andre som er sykere og mer kompliserte tilfeller enn meg. Selvom jeg har umulige årer som de fleste sliter med her på sykehuset. Jeg ble faktisk sendt på intensivavdelingen da jeg var innlagt fordi dem ikke klarte å sette på meg etter utallige forsøk i Desember. Det er rart at dette har vært livet mitt siden 18.Desember, alle disse prøvene konstant, overvåkingen, blodoverføringene, beinmargsprøver, alle undersøkelser i alle maskiner og konstant støtte og hjelp på veien. Jeg blir forklart alt jeg bør vite, og dem forteller meg sannheten hele tiden også, så jeg er ikke redd for at dem ikke forteller meg ting eller oppdaterer meg på tilstanden min.
Jeg har vært kritisk syk, og nå er platene mine på 89, ingenting kan ødelegge denne følelsen, og denne skal jeg ta med meg videre! Denne skal jeg leve lenge på! Nå begynner jeg å føle at ting slipper taket, og at jeg kan leve som nesten normal. Platene skal være på over 150-250 men jeg er på vei, god vei! Nå skal dette nytes, og jeg bryr meg ikke om jeg blir sittende hele dagen! Dette går fort, så jeg får komt meg ut i bilen til de to personene som har støttet meg på disse turene våres, og jeg setter sånn pris på dem begge to! Dem er og spiser burger nå, så dem koser seg godt! Jeg klarer ikke å beherske meg her jeg sitter, og det dårlige humøret er forsvunnet og forduftet på magisk vis.
Dette her blir en god helg, og den skal nytes Max! Lykkelige meg!
Fytti katta så godt jeg har det i kroppen min nå, nå bryr jeg meg ikke om småvondtene jeg har overalt, nå er blodet under kontroll, og jeg kan slippe å bekymre meg for det ene og det andre, for det kan ikke synke så fort at vi ikke får det med oss med alle kontrollene jeg tar hele tiden. Nå håper jeg antistoffet jeg får i årene i dag og neste uke virker også, så er jeg reddet, og slipper jeg muligens å få dette som en kronisk sykdom! Krysser fingre og tær for at dette gjør susen, og at dette bare blir ett vagt minne om prosessen å bli rusfri 🙂 for dette har forandret hele livet mitt på mange måter. Sykdommen og ryggen var det som fikk opp øya mine, til å ta ett valg, og ikke bare ett valg om å kutte å drikke, men ett valg om å kjempe seg tilbake til et normalt liv, og gjøre jobben helt selv! Jeg valgte å leve som aldri før, endre hele meg, og prøve å endre andre til å behandle meg som jeg ønsker å bli behandlet. Jeg har en stor jobb forran meg men aldri vært mer motivert for fremtiden! Tusen tusen tusen takk for støtten folkens! Jeg har blitt så glad i dere! <3

 

C4 FRA GYMGROSSISTEN SOM JEG ANBEFALER DERE! 349kr





CELLUCOR

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg