Begravelse tannlegebesøk og familietid!

I dag har jeg tatt meg fri, helt fullstendig fri har jeg tatt meg, psykisk. Jeg har lagt all jobb bort, og alt stresset som har pumpet rundt meg de siste dagene har jeg skjøvet bort, og jeg kjenner at jeg trengte det. Som jeg skrev tidligere så kommer jeg aldri til å gjenta de siste dagene, og jeg tok meg selv i å sitte her og gråte i gårkveld, og føle meg skikkelig ille. En grense har vi alle, og min nådde klimax i går. 

Jeg har møtt mormoren til Sebastian en gang før, men slekten ellers har jeg aldri møtt før, så jeg var litt nærvøs i dag tidlig for å møte søsken og ikke minst mammaen til min kjære! Og jeg ble enda mer nærvøs da jeg måtte kjøre han på Cubus rett før vi skulle i kirken! Jeg hyperventilerte en smule da han stod i prøverommet og klokka bare gikk fortere og fortere, men vi rakk frem og det ble en verdig begravelse og seremoni. 

I går ettermiddag fikk jeg melding om at jeg hadde time hos tannlegen i dag, og med min tidsklemme så passet det veldig dårlig. Jeg kjenner jeg har blitt flink på multitasking, så jeg kom meg dit også oppi det hele, og alt gikk fint til slutt. Jeg har en egen evne med å stresse meg ihjel med disse småtingene i hverdagen som egentlig bare er bagateller, in the end.

Nå kjenner jeg at det var deilig å møte gjengen til Sebben! Jeg har hatt dårlig sanvittighet siden han ikke har møtt dem på ett år, og mye på grunn av at jeg brakk ryggen og dette viruset som har herjet verden, men nå reiser vi så fort vi kan!  Jeg selv har veldig lite familie rundt meg, så det føles godt å nå få en litt utvidelse av den jeg har, og jeg har bare blitt møtt med snille ansikter og fine personligheter. Så det var ingen grunn til å være nærvøs. 

Enda en ting å krysse av på denne listen over ting vi må gjøre FØR vi gifter oss <3 

I kveld er det første gangen på 4 dager jeg kan sette meg ned, tulle rundt meg dyna og spise ett skikkelig måltid uten å være på vei ett sted! Så jeg og sebben kliner til med grandis… haha… ikke akkurat ett skikkelig måltid, men det funker for oss! I kveld skal vi bare pakke baggene våres, og gjøre oss mentalt klar for å ha ei fantastisk helg i Leikanger! Denne uka har sust forbi, og i morgen pakker vi og drar herfra, og får en pustepause på Hotel og en hærlig gjeng mennesker rundt oss!

Responsen på innlegget mitt der jeg ettersøkte bedrifter som ønsket å støtte basaren vi skal ha i helgen har vært helt overveldende! Jeg har bilen full i gaver og gavekort, og jeg har fått så mange samtaler utav dette som sitter i meg. Jeg føler oppmerksomheten rundt det vi står for har vært det mest givende, de små samtalene om det jeg brenner for, og det å se at folk ønsker å lære mer! Ingenting får meg mer gira enn det! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg