Avhengighetens sanne ansikt

I dag må jeg si jeg ble «tatt litt på sengen» og jeg likte ikke helt hva jeg så. Det er søndag og to butikker åpne i nær omkrets og begge var utsolgt for Red Bull 😳 panikken jeg følte idet jeg glemte alt annet vi måtte handle lignet panikken jeg før følte for alkoholen, dette higet i kroppen etter og skaffe seg det man er avhengig av.


Jeg ser galskapen når jeg vurderer og kjøre Måløy-Bryggja-Måløy for og skaffe meg en liten Red Bull og akter og faktisk stå imot presset.

Det er en kjent sak at vi rusavhengige bytter rusen med andre ting og dermed viktigere er det at man er obs på alle slike deilige farer. Jeg hadde bare ikke trodd at jeg igjen ville føle på denne redselen i kroppen når man innser at man ikke får tak i det man trenger.

 

 

 

Jeg innser også at den ruspersonligheten min er noe jeg kommer til og måtte leve med resten av livet, på godt og vondt 😁 skål folkens 😁

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg