Adrenalinet pumper rundt i kroppen!

Reklame | Ellos.no

Da sitter jeg her da ennå i kjolen i stua mi etter den mest begivenhetsrike og spennende dagen jeg har hatt siden jeg ble rusfri, og jeg har hatt mange slike dager, som det skulle mye til for å toppes! dagen har altså toppet samtlige og jeg føler meg så heldig som får lov å sitte her og være så sliten rusfri og lykkelig. Den lykken jeg føler på nå unner jeg samtlige andre, den er viktig! Den motiverer så ufattelig mye og gir så mye mersmak, og jeg får lyst å gå ut i kamp selvom jeg er så trøtt at jeg snart sovner sittende, det brenner liksom i sjelen og jeg er så engasjert! Men jeg innser at jeg ikke får gjort noe med dette brennende engasjementet i kveld, og at det beste er å legge hodet på puta og komme sterkere tilbake i morgen.

Jeg startet dagen allerede halv åtte, og våknet før klokka begynte å ule, og siden har det gått i ett bankende kjør. Vi har vært og møtt mennesker som er i samme situasjon som oss, spist nydelig og altfor mye mat, og sosialisert oss og lært masse! Jeg har holdt tale… JEG… som aldri har snakket foran folk på denne måten før, og med en sosial angst jeg har levd med siden jeg kan huske. Jeg fikk kjenne på hvordan det er å være så nærvøs at man frykter å svime av, og jeg har for første gang på det jeg kan huske vært gelé i beina. Jeg kjenner jeg får kick av slike ting, selvom det er helt forferdelig mens det står på, så vokser man på det og blir tryggere på seg selv. Jeg har godt av å komme utav komfortsonen min, det er da jeg føler jeg virkelig lever.

Det prikker i hele kroppen min, og jeg er helt tom i hodet. Dagen har gitt så mange inntrykk som er vanskelige å ta innover seg . Jeg føler jeg ikke er aleine om de meningene og holdningene jeg har til livet lenger, og nå vet jeg at det er så mange andre som har akkurat samme utfordringer som jeg sliter med, mennesker med samme tanker, følelser og som også har den samme kjærlighetssorgen jeg føler. Å være en del av ett fellesskap er alltid viktig, og før fant jeg dette fellesskapet i rusen, det var i det miljøet jeg følte jeg hørte til, men nå har jeg funnet meg ett nytt og sunnere ett.

Jeg anbefaler ettervern til absolutt alle, det har reddet meg ifra ensomheten og følelsen av å være totalt aleine om å slite her i verden <3 jeg har hatt en helt magisk dag på årsmøte for ettervernet! 

Når jeg kom hjem i kveld ringte bakeriet igjen og hadde 2 hele kasser til meg! Så jeg har hatt en runde på 1 1/2 time rundt med bakevarer til glade mottakere <3 

 

Klær fra Ellos som jeg anbefaler varmt videre til leserene mine! <3

adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg