3 uker til vi gifter oss! -Denne helga er helt spesiell-

God morgen verden!😁

Det er vel ikke til og legge under en stol at bloggen preges av at jeg jobber 100%, jeg må blogge innimellom slaga og tiden strekker rett og slett ikke til alt. Nå har jeg fri til mandag og det skal nytes med hardt arbeid og masse blogging! 😁 vi skal fore vinduene og har en storslått plan om alt vi skal få gjort i dag, jeg skal prøve og ikke bli skuffet om alt ikke klaffer.

Det føles vanvittig rart å ikke skulle dra avgårde til jobben i dag, jeg våknet av meg selv kl7 og trodde jeg hadde forsovet meg, det er noe med disse vanene og rutinene, vi er rett og slett vanedyr og det er rart hvilket tempo man blir vant med. Nå skal jeg prøve og skru ned tempoet i dag og bare nyte denne frihelga for neste skal jeg jobbe 12-timersvakt for første gang!😁

Nå skal jeg pælme innpå med kaffe og smelle igang denne lørdagen, jeg gleder meg til og få litt tid til denne bloggen og heimen som har blitt så viktig i prosessen.❤️

 

Det er i dag akkurat 3 uker til vi gifter oss, bare 3 uker til vi tar det største steget vi som par kan gjøre! GLEDE 😁

 

Hva er deres planer for denne deilige lørdagen? ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg