Uke 18 du blir bra!

God dag kjære lesere og velkommen uke 19! ❤️

 

I dag starta dagen med og åpne Stova i noen timer før jeg dro rett hjem og bretta opp pc’en for og følge med på dagens undervisning 😁

 

Jeg har fire vakter på jobb på rad denne uka så i dag vet jeg å nyte friheten til det fulle, det er en del ekstravakter nå og glad er jeg for mer jobb ❤️


Tåka ligge tjukt rundt oss og ødelegger sommervibsene for oss, jeg er sikker på at det ville vært fullt sommer her uten den.

😬🤭

 

Seinere er planen og tømme kjelleren for papp og papir og levere det inn på Asvo som tar imot slikt og gjenvinner det, det er rart hva som samler seg opp rundt omkring og snart er det tid for uteområdet igjen! 😁

Vi har mange ting som må gjøres på huset og sommeren er den beste tiden for slikt arbeid.

 

Jeg håper at denne uka bringer en giv til og starte på den aller siste eksamen, den er utrolig tørr! 😳 den tørreste av dem alle så jeg trenger virkelig og samle alt jeg har av motivasjon til og faktisk sette meg ned! 😅🤭 helse og jus er tøft men det må gjøres!

 

Nå skal jeg følge undervisning i noen timer før jeg kan ta fatt på det andre som må gjøres her i huset.

 

Jeg ønsker dere en finfin start på uka venner, vi blogges ❤️ Slenger med noen bilder ifra dagen så langt 😁👇

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg