Stoppet av politiet for første gang

Jeg har en innebygd politiangst og kjenner fortsatt at pulsen stiger og hjertet hamrer i brystet hver gang jeg ser dem, det tar noen sekunder før jeg innser at jeg faktisk ikke har gjort noe galt og har heller ikke vært særlig kriminell igjennom årene. Det ligger latent i kroppen, dette kicket når man ser politiet i aksjon, denne strittingen i kroppen og nervene som kommer. I kveld ble jeg stoppet for første gang siden jeg startet og kjøre bil i feb/mar i fjor! 

De var ute etter ruskjørere og godt er det! det ble ikke tatt noen test av meg da jeg fortalte historien min og om rusmisbruket jeg har bak meg, jeg fortalte at jeg var på bollerunde og fikk slippe videre etter en hyggelig samtale! 

En veldig merkelig følelse når man har alt på sitt tørre, man har faktisk ingenting på samvittigheten som noen kan ta en på, jeg går utfra at det er slik det egentlig skal være og kjenner hvor deilig det er nå når livet har stabilisert seg og disse “Normale” problemene tar alt fokuset. 

Livet har sannelig forandret seg når jeg får ett lite kick av og bli stoppet av politiet på bollerunden min på en fredagskveld folkens! 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Politiet er for å passe på oss, i positiv forstand. Mange glemmer det. Nå man vet at ting er i orden så er det jo ingenting å frykte. Nå er du på den riktige siden, og livet ditt bygges tryggere for hver dag du velger å gjøre de gode tingene. Du velger hver dag, selv om du utfordres. Hver dag gjør deg tryggere og sterkere fordi du erfarer at DU klarer det. Stolt har du absolutt grunn til å være.
      Husk at de flotte uniformerte er for å hjelpe og beskytte folk. Kanskje du skal ta kontakt med dem for å få beskyttelse fra de truslene og trakasseringen du er utsatt for? Jeg synes at du bør gjøre det, så raskt som mulig til uken. Ta kontakt for råd.
      Ha en fin helg!🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg