Skogbrann, Stova og uke 18!

God morgen venner og velkommen uke 18!🎉❤️

 

I natt har det vært dramatiske scener og lese om i morgentimene ifra rett over fjellet her og mitt favorittsted av dem alle!😞

 

Det har vært skogbrann i Refvik men dem klarte å slukke den etter massivt arbeid imot flammene.

 

Det må ha vært skummelt for dem som bor der og tankene mine går til dem i dag.
❤️💔❤️


 


I dag skal jeg åpne Stova for to timer før turen går videre til undervisning her hjemme, håpet er at vi fikk gjort såpass mye i går at jeg faktisk klarer å holde fokuset under disse to timene med skjerm og fjernundervisning som aldri har føltes mer fjernere.😳

 

Det skal ett drevent menneske til for og klare å ta til seg den informasjonene dem gir! jeg med min følgesvenn (ADHD) får med meg kanskje 20% av det som blir sagt igjennom en undervisning på to timer. 🤭

 

Jeg har startet ett nytt prosjekt jeg ikke har noen plan for, jeg har jo strikket ett vognteppe og siden dette tok såpass lang tid og jeg trenger noe å ha imellom fingra så startet jeg likegodt på ett til! 😁

 

Garnet jeg nå strikker med er vanskelig og håndtere og dermed bruker jeg også lengre tid på det, jeg trenger at noen lager noen nye mennesker slik at jeg kan gi dem bort i gave.❤️

 

 

Jeg håper at denne mandagen blir en god dag, jeg har troa 😁! ønsker dere en flott start på denne splitter nye uka ❤️ stor klem M 🌹

 

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg