Skallebank, pustestopp og tirsdagskveld!

God kveld kjære venner!❤️

I dag har vi begge vært på jobb så nå ligger vi i hver vår ende av sofaen, hverdagsmagien!😍 jeg setter så masse pris på akkurat denne tiden på døgnet, når vi begge er slitne etter en lang dag og bare er sammen her hjemme. ❤️

Dagen på jobb har sust avgårde og timene har gått så vanvittig fort! 😳 jeg har sprunget ifra ting til ting og vips så var dagen over.🤭

Sebastian har også vært på tur i dag, han har vært på sykehuset for og sjekke opp hvorfor det virker som om han stopper og puste når han sover. Nå har han fått med seg en maskin hjem som han skal sove med i natt, det kan jo bli spennende og se om mistankene stemmer.

Det var en rar følelse at han stod ved bilen og ventet på meg når jeg var ferdig på jobb 🤭

Vi var innom Biltema og kjøpte litt ting til bilen hans (bilde nedenfor👇)

Jeg har i flere dager gått rundt med skallebank og i dag virker ikke smertestillende heller, akkurat nå tror jeg at det eneste som virker er hvile så det tenker jeg og gjøre resten av kvelden.❤️

I dag startet jeg så vidt med eksamen og denne gangen har jeg en god følelse på at det kommer til og gå helt fint, jeg har ikke denne dårlige følelsen i magen som jeg har hatt på de samtlige andre. 🤭

 

Nå skal vi bare slappe av og jeg skal prøve og få bort hodepinen som har gnagd i flere dager. Ønsker dere en fin tirsdagskveld, stor klem ❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg