Sjukdom all over!

Herrelighet for en møkkadag jeg hadde i går!😬

Jeg er så takknemlig for at jeg i dag er tilbake til normalen og at energinivået har steget, jeg håper det blir lenge til neste slik skikkelig bedriten dag som jeg hadde i går! Pjuh!❤️

Jeg sov jo ifra klokka syv i går kveld helt til i dag tidlig og jeg har gått glipp av mye på den tiden, jeg sov som en stein!😳

Det viser seg at pappa ble sendt på sykehus i går kveld på grunn av svimmelhet og at han var tungpustet. Jeg fikk heldigvis beskjed om dette midt på dagen i dag, så jeg var på besøk til han etter jobb. Det går bra og han er i de beste hender.❤️

Jeg oppdaget til min store forskrekkelse massevis av tapte anrop som jeg hadde oversett😬

Jeg var med han en times tid og skal tilbake i morgen for og se hva som skjer videre, det er greit å jobbe rett ved siden av der han er innlagt.❤️

Planene for dagen var egentlig at Sebastian skulle være med resten i bursdag til tanta mi, og at jeg skulle møte dem der etter jobb men han har blitt syk igjennom natta og ligger strak ut! 😞 det er sykdom overalt nå og mitt hovedfokus er å holde meg på beina selv slik at jeg kan pleie disse andre.

Det skjer mye hver eneste dag og man må bare snu seg rundt og følge med på karusellen, livet lar seg rett og slett ikke planlegges 🤭

I morgen venter siste vakt på jobb av fire og helga må brukes til disse to eksamenene som gjenstår før fullført skole!😁

Jeg fikk i går tilbake praksiseksamen med kommentarer på forbedring, jeg tenker å sette meg ned med dette i ro og mak!😅 det er ingen poeng i å starte på dette når det skjer så mye annet.

 

Nå skal jeg parkere meg foran tv til jeg legger meg, jeg håper at dere har hatt en langt fredeligere rød torsdag enn jeg har 🤭❤️ 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg