På tide med en opprydding!

God morgen bloggen!😁

Været ute er ikke noe å skryte av men tanken på at jeg har hele denne tirsdagen fri får meg varm i hele kroppen, jeg har sovet ekstra lenge og sitter nå med en rykende kopp med kaffe foran meg, på slike tidlige dager er lykken en kopp med kaffe. Livskvalitet på sitt beste.❤️

Planen for dagen i dag er og få den kjære skatten min på verksted for og sjekke hva som er galt med den, det har vært en ulyd i den hele sommer men jeg har rett og slett ikke hatt tid til og sjekke opp hva dette kan være, bilen har lidd under tidsmangelen våres så nå er det på tide at ting blir fikset opp. Jeg har mange ting som bare har blitt utsatt, ting som gnager skikkelig og småting som er enkelt og fikse, istedenfor og bruke lista mi (den jævla lista) skal jeg ta ting i mitt eget tempo og prøve og ikke bli så skuffet når jeg ikke når igjennom, jeg må bli snillere mot meg selv.😁

I går ble vi enige om å gå inni en roligere periode i livet, vi trenger tid til og ta innover oss alt som har skjedd den siste tiden og finne denne roen vi hadde før, livet har vært sinnsykt hektisk og nå er det på tide og få tid til disse tingene vi trenger og gjøre for og ha det bra selv.

Snart kjører jeg igang denne tirsdagen! jeg håper den blir bra❤️

 

Kaoset i skap og skuffer blir prosjektet våres nå. Vi har fått masse bryllupsgaver som skal pakkes ut og plasseres.
Himmel for en forskjell! Får ro i sjelen av å se.

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg