NÅÅÅ kan påska bare starte! jeg er SÅ klar!

Det var helt HIMMELSK å kjøre hjem ifra siste vakt på jobb før påske med deilig musikk på radioen og landskapet rundt oss som badet i sol!😍

Nå er jeg SÅ klar for mange dager på rad med fri, late morgninger og massevis av tid til disse tingene vi har lyst til.🤭

Jeg har bestemt meg for å legge bort skolearbeid og heller ta det igjen når påsken er over, nå er det ferie og det skal nytes til det fulle.

Ååååå så jeg gleder meg! ❤️

I dag kom jeg hjem til middag ala Sebastian og nå har jeg pynta stuebordet for og sette prikken over i’en 😁

For en magisk følelse jeg har i kroppen i dag ❤️

Så jeg har lengtet og nå skjer det! Prosjekt: egenomsorg starter herved. 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg