Livet er helt galematias!

Pjuh!😳

 

FOR en dag dette her har vært!🤭

 

Om det ikke hadde vært for at jeg faktisk sover om nettene nå så hadde jeg ikke maktet dette tempoet.

 

Gårsdagen ble også ekstra stressende da ting ikke gikk som planlagt så nå tilbakelegger jeg to hektiske dager på rad, jeg kjenner at jeg ikke er helt ung lenger.😅

 

I dag har jeg levert inn utkastet på praksiseksamen som både er skriftlig og muntlig!😁 det er mange år siden jeg hadde muntlig eksamen så jeg er ekstra spent på hvordan det vil gå, også spent på tilbakemeldingene da jeg ikke har hatt all verden med tid på meg.🤭

 

Det er 23 varme deilige grader ute og jeg har sprunget rundt på jobb i hele dag uten å hatt sjansen til og oppleve temperaturen før jeg gikk ifra jobb, man kler seg godt på morgningen også får man heteslag når man går ut igjen med de samme klærne.🌞

 

Jeg fikk alle vinduene i bilen ned fort som bare rakkern!🤭

 

Jeg har hoppet ifra en viktig oppgave til en annen i syv timer så nå er jeg glad jeg er hjemme og faktisk kan gjøre hva jeg vil. ❤️

Sebastian jobber overtid i dag og i morgen skal jeg bruke den eneste fridagen min til og åpne Stova og hjelpe pappa med handel, jeg er så ufattelig takknemlig for at jeg faktisk får sove om natta!❤️

 

Jeg er ikke helt i mål med dette “prosjektet” mitt men jeg er på vei, nå nyter jeg bare at jeg faktisk har overskuddet til og være mer aktiv i hverdagen og faktisk få med meg det som skjer rundt meg. Det trenger jeg virkelig!🎉

 

Man vet ikke hvor smågal man kan bli uten søvn før man har prøvd en lang periode uten! det er sikkert og visst!🤭

 

Nå skal jeg bare nyte sofaen til gubben kommer hjem, ønsker dere en magisk kveld 🌹

 

Takk for at dere titter innom og tusen takk for alle kommentaren og engasjementet deres, det varmer ❤️

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg