Kvalitetstid med mine beste venner!

God kveld venner!❤️😁

Jeg har vært på bingo med jentene og gikk direkte derfra og i dusjen for og være klar for ei splitter ny uke!😅

 

Jeg dro på bingo og Sebastian dro ut for og lærekjøre, helt grei fordeling det?🤭

Han har ennå ikke komt hjem så han har fått seg noen gode to timer bak rattet i dag også, vi er veldig takknemlige for at vi har kjørelærere som stiller opp for oss akkurat nå. ❤️

 

Det jeg tenker på i kveld er at livet hadde vært kjedelig uten disse to jentene som drar meg med på ting og får meg ut også på disse dagene der jeg egentlig bare har lyst å holde meg hjemme.❤️

 

Å ha gode venner har blitt viktigere og viktigere for meg jo eldre jeg blir.🌹

 

Jeg vant til slutt 100kr etter ulidelig venting!😬😳😬

 Jeg har slutta å gå på bingo for og vinne, for det gjør jeg svært sjelden for tida 😅

Nå går jeg bare for det sosiale! 

I morgen venter åpning av Stova og undervisning rett etterpå men først en lang og deilig natt med dyp søvn forhåpentligvis!🤭 på tross av at jeg har hatt jobbehelg føler jeg at jeg også har fått ha litt helg i dag.

 

Jeg er klar for ei ny uke og kjenner at gnisten inni meg er tilbake igjen. Nå nyter jeg bare å ha det fint, enn så lenge. Jeg håper at dere har hatt en fin helg og at dere er klar for den nye uka som venter.

 

Jeg blir så glad av alle kommentarene deres og støtten dere gir oss, den betyr mer en dere aner.❤️

 

Natta venner🌹

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg