Hjernen har tatt ferie, bokstaveligtalt!

Hva som skjedde i dag er ikke godt å si 😅 jeg tror hjernen har tatt ferie for når jeg våkna kl11.19 var Stova så langt ifra mine tanker at jeg spratt opp og nok en gang ble redda av noen andre.

 

Andre mennesker redder meg ofte for tiden 🤭 tilfeldigheter gjør at ting går greit 😂 Uten alle rundt meg hadde jeg ikke klart og komme meg igjennom hverdagen 🤭

 

Nå har vi åpnet Stova og dekket opp med kanelsnurrer og muffins 😁 vi kan by på både vafler og kaffe så vi håper noen finner turen hit ❤️

 

Hva denne dagen vil bringe er det ingen som vet men den står urørt og helt fri til hva som helst 😁❤️ en liten drøm for dagen er å komme seg på fjellet ett sted i dette nydelige påskeværet! Få maksimalt utbytte av dagen og bare nyte selskapet av favorittmennesket mitt 😍

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg