Gikk på en smell – Grov feilvurdering!

I dag feilberegnet vi så til de grader omfanget av tåka som ligger rundt oss og bare stoppet på halvveien og snudde 🤭 😂


Vi pakka alt vi trengte til en dag på sandstranden og jeg var så frempå at jeg tok på meg badedrakt under klærne i tilfelle bading 😅🤭

 

Jo lenger vi nærmet oss destinasjonen ble tåka bare mørkere og større og det ville rett og slett vært iskaldt å både bade men også å oppholde seg på sanden i dag. 

 

Det endte opp med besøk til Stine og tantebarna istedenfor og badedrakten er like tørr som da jeg tok den på 🤭

 

Vi burde sikkert visst bedre men optimister er vi! 😁

 

 


Vi pakka med oss både badminton, håndklær og stoler for en lang og deilig stund på stranda som flere ganger er kåret til Norges vakreste. Vi dro til og med på butikken for og handle inn enkel mat som man kan spise i slike omgivelser.

 

 

 

 


Nå får vi spise maten hjemme 🤭 det kom noe godt utav det ❤️ vi fikk litt tid sammen med disse menneskene vi er så glade i og i kveld skal vi på bingo, jeg og jentene 🎉

 

Nå har jeg strikket ferdig vognteppe 2/2 og jeg kjenner at jeg trenger å lære nye kunster! jeg skal saumfare Youtube for og se om det finnes noe jeg på mitt nivå kan lage.😁

 


Jeg føler jeg sier det ofte for tiden men… FOR en finfin dag dette har vært ❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg