Forfulgt – Fortiden innhenter meg

Så var altså dagen kommet der jeg måtte konfrontere dette jeg har vært så redd for og min egen reaksjon oppi det hele tok meg litt på sengen. Jeg reagerte med det samme men har ennå ikke fått panikkanfallet jeg før ville fått, det tyder på at traumebehandlingen fungerer.

Fortiden har innhentet meg og jeg har fått ett ubehagelig blast from the past! men jeg gir meg da ikke så enkelt. Jeg fikk meg støyt, ble faktisk skrekkslagen men overlevde. Alle disse traumene, denne følelsen av angsten jeg ikke har kjent noe særlig på etter at jeg sluttet og ruse meg ble kastet på meg, og det eneste jeg fant ut var at jeg aldri ønsker meg tilbake til utryggheten og kaoset. 

 

Jeg går på tå og hev i dag, hele kroppen er i full beredskap men jeg tviholder meg til virkeligheten og at jeg faktisk ikke er den samme lenger. 

Jeg har forberedt meg mentalt, jeg har visst dette ville komme og når det først skjedde reagerte jeg rasjonelt og fornuftig. Denne gangen har jeg kontaktet politiet, noe jeg aldri i verden hadde gjort for kort tid tilbake siden, jeg har tatt ett viktig og stort steg for meg selv og lar meg ikke kødde med. Jeg har fått beskjed om å ringe om det er noe, men noe besøksforbud får man ikke imot noen som har sittet inne en stund. 

Jeg er ikke lenger den svake jenta, det offeret som lot seg bli ett offer. Jeg lar meg rett og slett ikke bli behandlet dårlig lenger, men det vil ikke si at jeg er uredd. 

Jeg gjør det eneste jeg kan gjøre, lever livet mitt slik jeg pleier. 

 

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Du er sterk og tøff og gjorde det helt riktige i dag! Du har fått orden på livet ditt, og det kan ingen ta fra deg! Vedkommende er bare et menneske, og så lenge du er sterk i deg selv kan du stå imot. Dette fikser du! Vi er mange som støtter deg ❤️🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg