En topphemmelig reise venter oss! -Here we go!-

Mine damer og herrer!😁

(ikke det at jeg tror så mange herrer er innom denne bloggen her)🤭

I dag skulle jeg egentlig ha fri og hele dagen skulle handle om den store reisen våres! ❤️ men jeg måtte innom jobb allikevel og snart er det tid til avreise og jeg har ikke en gang pakket ennå. 🤭

Vi har nemlig en helt spesiell plan for akkurat denne helga og jammen santen har det vært ett styr! 😬 Sebastian har leita etter det riktige “Objektet” og nå har han endelig bestemt seg og vi kan dra. Vi skal hente noe men jeg har ikke helt lyst å avsløre det hele i dag, men reisen inneholder en tur til Bergen by og denne gangen uten å ta bilen med oss. 🤭

Det blir første gangen jeg og Sebastian tar Bergensbåten sammen og akkurat nå gleder jeg meg bare til og se gjengen våres igjen! ❤️ dette året har reising blitt bytta ut med skole og eksamener, men nå fikk vi sjansen når han allikevel måtte anskaffe seg “noe stort noe”. 🤭

Vi driver med ting i kulissene, det er mye på gang og jeg gleder meg til i morgen når jeg kan avsløre det hele!🤭😁

Nå må jeg faktisk komme i gang med pakking så jeg er klar for og hente mannen på jobb. Jeg lever forresten ennå på den overaskende karakteren jeg fikk! jeg har gått og små svevd siden 😅

Gleder meg til og dele reisen med dere, god helg venner 🌹

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg