En nervepirrende dag venter!

God morgen venner og velkommen kjære onsdag!❤️

I dag er det ventet å få tilbake karakter på eksamen så en del av denne dagen vil bli brukt til og oppdatere siden og vente på melding, nervene er til og ta og føle på!😳

I går var en typisk arbeidsdag der jeg ikke makter noe som helst etterpå, jeg fatter ikke disse som faktisk har ett liv etter arbeid! dem som kan trene, være aktive og ikke minst dem som har små barn i tillegg! jeg kapitulerer og inntar sofaen, jeg makter ingenting og ønsker bare å være i fred.🤭

I dag ser heimen ut som en bombe har blitt sprengt her, heimen gjenspeiler hvor mye vi jobber så i dag må jeg ta ett krafttak her i hjemme før jeg drar på besøk på Stova. Sola skinner utenfor og ingenting gir en bedre følelse en akkurat det!🌞😃

Jeg har virkelig troa på denne dagen og gleder meg til og dele den med dere. Stor klem, grip dagen venner 🌹

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg