En begredelig dag!

Gårsdagen var en fadese av en dag!🤭

 

Jeg våknet klissvåt i svette etter brutale mareritt midt i rem-søvnen og brukte hele dagen på og bare holde ut 😬

Du vet følelsen når du er så trøtt at du ikke får med deg noe? 🤭

Jeg la meg kl19 i går kveld og sovnet momentant og glemte å stille vekkerklokka tilogmed! 🤭 heldigvis funker den kroppslige klokka mi og jeg våknet igjen kvart over seks 😅

Det var så deilig og bare sove og faktisk våkne litt mer opplagt en i går 🤭

Jeg tror denne jobbdagen blir bra! 😁

Om jeg rekker det skal jeg i bursdag til tanta mi etterpå ❤️

Ha en fantastisk 9.mai venner 🌹


 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg