Ekteskapet har endret han

Mange spør om noe har endret seg med tilværelsen etter at vi giftet oss og svaret har vært at vi lever slik vi pleier og har gjort i 3år, at ingenting har endret seg og at vi visste hva vi gikk til da vi valgte og ta dette store steget men jeg har merket en vesentlig forskjell med min kjære mann etter at vi ga vårt ja til hverandre.❤️

Han har blitt mer oppmerksom på meg, han tar mer hensyn og har blitt snillere, han har blitt slik han var da vi først møtte hverandre og jeg setter pris på denne ekstra oppmerksomheten han gir meg, jeg sier ikke at han har slutta med alt dette og at ekteskapet har satt igang noe som har manglet i forholdet men det har blitt litt ekstra av alt og i går spurte jeg han om hvorfor han er så snill med meg og fikk til svar at han må være snill nå som jeg er kona hans.😂

Jeg setter pris på denne endringen, vi har tross alt vært sammen i 3år og er ikke nyforelska i hverandre lenger men ekteskapet har tatt oss tilbake dit vi var da vi først møtte hverandre, ett deilig pust i hverdagen, en ny gnist har blitt tent i parforholdet.
❤️

 

Jeg har nok endret meg litt jeg også, jeg føler at jeg er inni en fase der jeg bygger rede. 😂 Nå har vi ingen planer om flere barn men jeg føler meg på samme måte som når jeg bygga rede før jeg fikk barna mine, jeg styrer og steller og prøver og lage en koselig heim. Nå er det liksom ikke lenger slik at vi jobber for oss selv lenger, vi jobber for oss, oss som en enhet, ett team.

Ekteskapet har bare gitt positive ting så langt og jeg bare gleder meg til fortsettelsen og livet vårt. Vi er heldige som har fått oppleve ekte kjærlighet for det er ingen selvfølge. ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg