Eit kaotisk og hektisk liv! Nå tar gamla fri!

Happy fredag venner! 😁❤️

 

Denne uka har bare sust!😳 man rekker ikke å tenke seg om før uka er over og jeg kjenner at jeg får litt angst av tanken på og gå glipp av livet. Plutselig har det gått ett år til 😬

 

Ønsket mitt er å være tilstede i eget liv, å få med seg alle endringer og finne seg godt tilrette i tilværelsen men det rekker man rett og slett ikke helt.🤭

 

Det har vært en helt vanvittig uke det her så nå føles det utrolig godt at det endelig er helg! ❤️

Fire rappe vakter på rad og rekke har tatt det beste av meg og nå tenker jeg og bare ta helg uten å føle at jeg må gjøre noe som helst, denne helga skal nytes til det fulle!😍

 

Etter jobb i dag hentet jeg min kjære far på sykehuset, han ble utskrevet og erklært good to go! 😁 han var rimelig klar for utreise, der han stod og trippa når jeg kom.🤭 

Sykehus er aldri noe kjekt men nødvendig. Han er fortsatt ikke helt frisk men vi håper at medisinene gjør susen og at han snart er oppe å går igjen. ❤️

 

Sebastian er enda verre enn i går og har i dag vært til legen som har sykemeldt han til onsdag, det første jeg gjor når jeg ankom  heimen var å varme opp mat til sjuklingen min og rydde litt rundt her. Når man er dårlig skal man ikke ha det rotete og kaotisk rundt seg.❤️

 

Jeg får gå her og pleie han igjennom helga så skal vi se om det går seg til også på den fronten.🤭

 

Det er med den største glede jeg kan si at det er helg! offisielt er det helg på ekte og det er ikke ofte jeg er så klar for og bare legge meg ned og bli der.😅

 

Nå er jeg sliten både i hue og skrotten🤭

 

Møtte på en gjeng med disse her 😍 Smelt!
Det er helg ❤️


 

 

 

Ha en fantastisk fredagskveld venner, stor klem M❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg