Å gå på fest er ikke akkurat det samme lenger

Klokken 22 var vi omsider hjemme igjen som er langt tidligere enn før, om vi i det hele tatt kom oss hjem ifra fest før dagen derpå så “å feste” har fått en helt annen betydning i livene våres men vi går aldri i verden glipp av moroa av den grunn! med denne nye livsstilen slipper jeg og våkne ett sted og ikke vite hvor jeg er i morgen og våkner isteden på samme sted jeg sovnet, en god forandring som virkelig fryder.

 

 

 

 

Jeg tok meg selv i å kjenne på irritasjon da jeg parkerte bilen etter og ha vært på party og hørte at naboene festet som de fleste helger her, jeg har gått ut på dato og er veldig klar over det faktum at kua glemmer at den har vært kalv ganske så fort! hadde det vært tidligere hadde jeg vært med på festen og det hadde vært enda mer støy for og si det mildt. Jeg danset gjerne på bordet før jeg kabbet ett sted i mine glansdager.

 

 

 

Neida vi har kosa oss masse på Mary Kay party hos en venninne av meg sammen med en god gjeng! vi har pleiet huden og jeg innser galskapen når ene tanteungen min fikk sjokk av og se meg uten sminke. 

Vi er rik på mennesker vi to og om det er noe vi aldri kommer til og ta for gitt så er det akkurat dette! menneskene rundt oss gjør det virkelig verdt og kjempe for og det er disse menneskene vi har i bakhodet hver gang troen svikter, dere som leser er medregnet i dette regnestykket.

 

 

Så nå sitter jeg under dyna med lyset dempet i stuen min, klokken er halv 11 og vi har hatt en fantastisk lørdag! den har vært variert og spennende og jeg fatter ikke hvordan det er mulig og være så heldig som meg! tantebarna mine har gitt meg massiv kjærlighet i dag, jeg blir glad bare jeg har dem i nærheten av meg!

 

 

Tenk og få lov og legge seg med hjertet fylt av kjærlighet allerede klokken halv 11 på en lørdagskveld sammen med den jeg elsker over alt. Jeg kommer aldri til og ta alt dette for gitt, det er som og leve en drøm hver eneste dag. 

 

God natt alle sammen! 

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg