Vi stopper ikke her, vi har såvidt startet!

Vi er hjemme som rette ektefolk og det vil ta LANG tid og ta innover seg denne dagen. Ting betyr ingenting for meg og det som betyr noe er disse vanvittig flotte menneskene vi har i livet vårt, disse vi har valgt ut og dem som har valgt oss. I dag var vi samlet nesten alle, under samme tak og jeg starter og gråte bare jeg tenker på det.❤️

I dag tidlig når jeg satt og sminka meg og såg på barna mine i speilet der sammen med meg var det så surrealistisk at jeg faktisk måtte klype meg i armen, i alle disse årene der jeg ikke har vært en del av deres daglige liv og dem mitt, for så og sitte der i brudekjole og gjøre meg klar sammen med de viktigste menneskene i verden for meg. Å ha barna mine og faktisk være tilstede for dem også betyr alt i verden for meg, jeg er så vanvittig stolt!❤️

Hjertet mitt er helt igjen, jeg har oppnådd det jeg ønsket av livet og jeg kan ikke be om mer, nå ønsker jeg bare å leve akkurat dette livet, det er faktisk ingenting jeg ønsker og forandre, bare jeg får lov og ha det slik som dette.❤️

Jeg er herved kona til Sebastian, min beste venn i verden og vi stopper ikke her. ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg