Velkommen inni en bloggers klesrom! – Monica helt privat-

Da jeg ble sammen med Sebastian hadde jeg minimalt med klær eller ting forøvrig, det ble veldig fort klart at med en mann med en lidenskapelig interesse for klær og mote så meldte behovet seg for ett helt rom BARE til klær! 🤩 uten dette rommet ville klær og tilbehør hopet seg opp i alle rom, og kontrollfreaken inni meg hadde ikke maktet og gått og ryddet hele tiden, dette rommet er den beste ideen vi har hatt. ❤️

 

 

 

 

Da vi startet dette prosjektet var dette rommet fylt opp til taket med søppel og skrot! 😳 min kjære fikk seg en overaskelse første gangen han tittet inn i kaoset mitt, men han visste ifra før at livet mitt var langt ifra normalen, han tok meg som jeg var og hjalp meg heller igang med og få ett ønske om orden også i hjemmet, han har endret hele livet mitt faktisk. 

 

 

 

Vi har pussa opp og styra og stellt for dette hjemmet våres, vi har revet tapet og satt sammen møbler og det er synd jeg ikke har bilder ifra starten, jeg skydde nemlig sosiale medier og bildetaking da jeg rusa meg, ingenting skulle dokumenteres og helst glemmes. 

 

Før var dette en drikkebule, rett og slett ett sted jeg bare oppholdt meg i nøden for og sove ut rusen eller komme meg til hektene før jeg skulle på jobb igjen, dette var overhode ikke ett hjem for meg og jeg følte aldri denne stoltheten jeg nå føler. I så mange år har jeg flyktet ifra dette stedet, stedet jeg bare oppbevarte tingene mine mens jeg var ute og festet og levde livet, nå er dette det viktigste stedet i livet mitt, det er her jeg finner roen til og uttykke kreativiteten min, finne disse gode kvalitetene jeg har rusa bort og rett og slett lære meg selv og kjenne igjen etter 18år på flukt. 

 

 

 

 

For andre høres disse tingene ikke viktig ut, disse små tingene jeg aldri har fått til, dette hjemmet jeg aldri har hatt, dette livet jeg ønsket meg så sårt men aldri mestret. Nå er livet komplett og det kan bare gå en eneste vei for oss, sammen blir vi faktisk sterkere, det har historien våres sammen vist alle. Om noen her i verden kan klare dette, så er det faktisk oss fordi vi er helt nødt til og klare det. Våres rusfrihet er ikke noe vi bare ønsker, men noe vi er helt fullstendig nødt til for og kunne leve. Det er forskjellen på oss og veldig mange andre. 

 

 

 

Alle disse tankene kom når jeg ryddet klesrommet våres, så dere kan bare tenke dere hvor mange tanker som faktisk blir tenkt i dette huset, og alle disse tankene blir publiserte og offentliggjorte for og vise hvordan det er å leve som rusfri rusavhengig og kjempe seg tilbake til ett verdig liv, bit for bit, dag for dag og ofte time for time.

 

Ett av mine små miniprosjekt! ❤️

Følg oss gjerne videre nedenfor her👇

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg